Am găsit mașina care îți va asigura necesarul de atenție vara asta. Și următoarea, dacă ai grijă să nu o zgârii. E sportivă, elegantă, are ochi furmoși și e încălțată la modă. Un aspirator în toată regula.
Au trecut nouă ani de când Audi injecta o doză de adrenalină în venele clasei medii, cu un coupe deopotrivă elegant și potent. Prima generație A5 a îmbătrânit frumos și și-a încheiat onorabil cariera, iar noul model va avea o misiune dificilă. La prima vedere, noul Audi A5 e bine pregătit pentru câțiva ani buni pe piață. Partea frontală aduce aminte de Audi R8, iar capota musculoasă face casă bună cu noua grilă Single Frame, mai lată și mai complexă. Farurile sunt considerabil mai mari decât în cazul foesti generații, iar de data aceasta beneficiză de tehnologie LED.
Posteriorul mașinii reține atenția prin eleornul înglobat în apacul portbagajului și prin blocurile optice mai alungite, parcă, decât pe orice alt model al mprcii. Lateralul , cu umerii sculptați și plafonul plonjat poate fi considerat de-a dreptul canonic pentru toți designerii viitoarelor coupe-uri. Deși senzația vizuală este una de familiaritate, A5 aduce un suflu complet nou și o imagine puternică.
Vorbind despre putere, merită menționată gama de propulsoare de care va dispune coupe-ul germanilor din Ingolstadt. Avem de-a face cu două TFSI-uri și două TDI-uri care oferă cu 17% mai multă performanță și cu 22% mai multă economie de combustibil decât motoarele disponibile pe fosta generație a modelului. Plaja de puteri variază între 190 și 286 CP, iar tehnologia ecologică ultra, este disponibilă în premieră pe coupe-ul mărcii, pe motoarele cu patru cilindri și transmisie automată.
Agilitatea noului A5 este o promisiune garantată de noul șasiu cu rigiditate sporită, de sistemul opțional de reglare a amortizorelor, precum și de masa totală a mașinii, redusă acum cu 60 kg față de predecesor. La interior, Audi A5 își respectă statutul de vitrină tehnologică, iar Display-ul TFT Audi virtual cockpit, de 12,3 inchi, este însoțit de display-ul centrlei de comandă MMI, cu o diagonală de 8,3 inchi. Butonul de comandă al sitemului dispune de o zonă tactilă ce permite comenzi complexe precum zoom sau operarea cu mai multe degete. Noul Audi A5 va debuta pe piața europeană în toamna acestui an, iar vedeta care va întregi gama, S5 Coupe, va oferi un demaraj de 4,7 secunde și un V6 de 354 CP.
Trebuie sa fii logat pentru a lasa un comentariu. Login