De curând

Clientul înaintea hoțului

E bine să ai o atitudine orientată spre client. Și e bine ca, atunci când ești antreprenor, să fii curajos. Said Ahmed, un proprietar de shaormerie din Noua Zeelandă, ne dă o lecție despre cât de strict pot fi puse în practică aceste două valori.

Când un hoț îi intră în local, mascat și cu un pistol în mână, cerând să primească toate încasările, Ahmed nu se lasă intimidat deloc. El continuă să împacheteze comanda unui client care aștepta, apoi îi înmânează acestuia punga și îl informează pe hoț că se duce în bucătărie să sune la poliție. Uluit de calmul și indiferența patronului, hoțul se face nevăzut.

BBC îl citează pe Said Ahmed declarând despre întâmplare: „A venit în local, a scos un pistol și mi-a cerut să îi dau bani. […] Nu sunt un erou. Mi-am păstrat calmul și el nu se aștepta la așa ceva. […] Sunt un om de afaceri. Nu terminasem să servesc clientul, iar aceasta este prioritatea mea, să îl servesc. […] Apoi am plecat spre bucătărie să sun la poliție. I-am spus și lui ce fac și nu-i venea să creadă.”

Iată, așadar, o mică lecție despre cum să ai grijă de clienți și cum să nu-ți fie frică de hoți. Pe de altă parte, însă, nu pot să nu mă întreb dacă hoțul n-a fost cumva un începător, iar patronul shaormeriei foarte norocos. Într-o altă țară, într-o altă situație, sau cu un alt personaj în posesia pistolului, totul se putea termina mult mai rău.

video © Cantebury Police Facebook Page

Adrian Staicu este un specialist în marketing și publicitate cu 12 ani de experiență. În puținul timp liber care i-a mai rămas este jurnalist specializat în on-line și social media, scenarist de teatru amator și tătic.

Click pentru a comenta.

Lasa o replica.

Conectează-te cu:



Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Cele mai citite

Sus